Pages

Friday, April 8, 2011

Ada Apa Dengan AF?

"dik, kau ni still stuck dalam dunia AF la..."
"people don't watch that reality show anymore k".

Hmm..tu la yang akak aku cakap kat aku.huhu.. am i? Bukan stuck tapi aku memang suka hiburan. aku suka tengok drama yang terjadi kat AF. AF kan famous dengan kejutan and definitely a lot of DRAMA. Tue yang syok tengok. Ala..aku tengok gitu2 je. Bukan nye obses sangat.hee..tapi kadang2 tu terobses gak.

Moreover, Pak Nil pulak yang jadi host AF kali ni. Orang yang paling synonym dengan Akademi Fantasia. Confirm terlebih2 drama nye. But dia la orangnya yang sebab kan kita semua mengalirkan airmata. Betul tak?
I'm not big fan of him. But OK la.

But, AF ni aku tengok more tue rupa je. Ada rupa tapi zero talent, tak leh jadi gak. Paling tak pun, most of them jadi pelakon. Tak semua yang go on dengan menyanyi as their career. AF kali ni bagi aku yang betul2 boleh nyanyi pun ada like a few je. Pelajar yang aku nampak really have that talent on singing+vocal is miza, afif, nera and asri kot. But MIZA memang best. Even she's not really that pretty, but i like her voice. She can sing english very well.


Ok la cite pasal AF nie...
daaa

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...